miércoles, 7 de marzo de 2018

PROCEDIMENT EN IMATGES

PD:creia que el imant em guedaria mes be pero encara tinc esperances que la cara bona estigui be.

EL DIA EN EL QUE REPETIM EL IMANT

Despres de unes quantes setmanes hem fet clase de tecno, i avui he repetit el imant.
Ha anat tot igual que l’altre vegada ( hem agafat un vas de precipitats, li hem posat acetona, hem dissolt porexpan a la acetona i ens ha quedat una massa molt densa. La hem pintat i per ultim la hem posat al motlle) pero al agafar un pot de porexpan que estava al fons de l’aula, lhe dissolt pero s’ha dissolt extremadament rapid, mes tard he entes que aixo ha passat per que el porexpan era molt poc dens.

miércoles, 14 de febrero de 2018

LA SORPRESA D’AVUI

Al veure el destroç del meu suposat imant he anatva buidar a la ribera la sorra de las ampolles d’aigua i al tornat he vist que alumnes estaven fent unacaltre vegadacel motlle jo tambe l’he refet.

FINAL DEL PROJECTE IMANT

Avui he tret l’imant i m’he decepcionat...
El que m’ha passat es que al no haver recordar de posar un spray se m’ha barrejat el plastic amb la pols i tambe s’ha enganxat en el motlle la figura.Aixi que al treure’l del motlle s’hacquebrat tot.


miércoles, 7 de febrero de 2018

CONTINUACIO DEL PROJECTE “IMAN”

Hola, avui hem donat continuitat al projecte en el que el objectiu es fer un imant.
Hem començat la classe portant el porexpan, el motlle i l’ipad (si t’ineresaba grabar i fer fotos). Alla el senyor Marius ens ha fer una breu demo de com haviem de fer la pasta. Ens ha donat un vas de precipitats a cada un i alla ens ha posat una petita cantitat de acetona i alla hi hem dissolt el porexpan que calgui. Despres alguns li han posat el colorant alimentici. No men recordo molt be pero crec que hi havien els colors groc, vert, vermell i blau. Hem posat la pastarada al motlle i per ultim hi hem posat a sobre un tall de fusta i una ampolla de plastic PET plena de sorra per que es solidifiqui.

jueves, 1 de febrero de 2018

MOTLLES ACABATS

Al final nomes n'he pogut fer 2 per que no em quedava mes fang i la imatge d'abaix es com m'agradaria pintar el resultat.

VIDEO ON ES VEU COM FAIG EL MOTLLE

Principalment ho vaig fer fent la silueta del dibuix amb un ganivet i despres vaid deixar el ganivet calvat en la ranura que hen la ranura que havia fet i despres he fet palanca.

EL MATERIAL QUE VAIG UTILIZAR PER FER EL MOTLLE

Fang i un ganivet de cuina.

miércoles, 10 de enero de 2018

miércoles, 22 de noviembre de 2017

EL EL MATERIAL I LES EINES QUE HE UTILIZAT PER FER LA JOIA

D’eines he utilizat un martell per premsar el clau contra la placa i fer els forats,
un clau per fer els forats en la placa, unes alicates de tall per tallar els tall de coure, una placa d’alumini pintada de blau i uns fils de coure de 6 i 10 cm.

AQUEST ES EL MEU ESBOÇ