Mostrando entradas con la etiqueta PLASTICS. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta PLASTICS. Mostrar todas las entradas
miércoles, 7 de marzo de 2018
EL DIA EN EL QUE REPETIM EL IMANT
Despres de unes quantes setmanes hem fet clase de tecno, i avui he repetit el imant.
Ha anat tot igual que l’altre vegada ( hem agafat un vas de precipitats, li hem posat acetona, hem dissolt porexpan a la acetona i ens ha quedat una massa molt densa. La hem pintat i per ultim la hem posat al motlle) pero al agafar un pot de porexpan que estava al fons de l’aula, lhe dissolt pero s’ha dissolt extremadament rapid, mes tard he entes que aixo ha passat per que el porexpan era molt poc dens.
martes, 20 de febrero de 2018
miércoles, 7 de febrero de 2018
CONTINUACIO DEL PROJECTE “IMAN”
Hola, avui hem donat continuitat al projecte en el que el objectiu es fer un imant.
Hem començat la classe portant el porexpan, el motlle i l’ipad (si t’ineresaba grabar i fer fotos). Alla el senyor Marius ens ha fer una breu demo de com haviem de fer la pasta. Ens ha donat un vas de precipitats a cada un i alla ens ha posat una petita cantitat de acetona i alla hi hem dissolt el porexpan que calgui. Despres alguns li han posat el colorant alimentici. No men recordo molt be pero crec que hi havien els colors groc, vert, vermell i blau. Hem posat la pastarada al motlle i per ultim hi hem posat a sobre un tall de fusta i una ampolla de plastic PET plena de sorra per que es solidifiqui.
Hem començat la classe portant el porexpan, el motlle i l’ipad (si t’ineresaba grabar i fer fotos). Alla el senyor Marius ens ha fer una breu demo de com haviem de fer la pasta. Ens ha donat un vas de precipitats a cada un i alla ens ha posat una petita cantitat de acetona i alla hi hem dissolt el porexpan que calgui. Despres alguns li han posat el colorant alimentici. No men recordo molt be pero crec que hi havien els colors groc, vert, vermell i blau. Hem posat la pastarada al motlle i per ultim hi hem posat a sobre un tall de fusta i una ampolla de plastic PET plena de sorra per que es solidifiqui.
jueves, 1 de febrero de 2018
MOTLLES ACABATS
Al final nomes n'he pogut fer 2 per que no em quedava mes fang i la imatge d'abaix es com m'agradaria pintar el resultat.
VIDEO ON ES VEU COM FAIG EL MOTLLE
Principalment ho vaig fer fent la silueta del dibuix amb un ganivet i despres vaid deixar el ganivet calvat en la ranura que hen la ranura que havia fet i despres he fet palanca.
martes, 30 de enero de 2018
martes, 16 de enero de 2018
jueves, 11 de enero de 2018
Suscribirse a:
Entradas (Atom)